کالج زبان اسپانیا

امروزه یکی از روش های رایج برای مهاجرت بدون مدرک زبان، شرکت در دوره های کالج زبان اسپانیا است. متقاضیان می توانند با شرکت در این کالج ها، به صورت کامل زبان اسپانیایی را بیاموزند و پس از آن به صورت رایگان در دانشگاه های اسپانیا مشغول به تحصیل شوند، همچنین می توانند با پیدا کردن کار ویزا کاری اسپانیا را دریافت کنند. 

فهرست مطالب

مشاوره رایگان فوری

با ما در ارتباط باشید و سوالات ، ابهامات و نگرانی‌های خود را از طریق راه‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

موسسه مهاجرتی میرداماد مهاجرت را برای شما آسان ، سریع و بدون دغدغه می‌کند.

رزرو مشاوره تخصصی

مشاوره رایگان شیراز 071-91009294

مشاوره رایگان فوری



    تحصیل در دوره های زبان اسپانیا بسیار جذاب و سرگرم کننده است. زبان شیرین اسپانیایی موجب شده تا در سال های اخیر متقاضیان زیادی برای شرکت در این دوره ها اقدام نمایند.

    همچنین کالج های این کشور به صورتی است که شما می توانید با توجه به شرایط تان در این دوره ها شرکت کنید. برخی از این کالج ها در دانشگاه های اسپانیا و برخی دیگر به صورت اختصاصی برگزار می شوند. 

    هزینه دوره های زبان در کشور اسپانیا از 1000  یورو تا 9000 یورو به بالا می باشد.

     شرایط شرکت در کالج های زبان اسپانیا

    شرایط شرکت در کالج های زبان اسپانیا

    متقاضیان با داشتن شرایط زیر می توانند نسبت به اپلای و گرفتن پذیرش از کالج اقدامات لازم را انجام دهند.

    1. داشتن حداقل مدرک دیپلم
    2.  ارائه مدارک هویتی
    3.  حداقل سن 16 سال و حداکثر 40 سال
    4.  معادل سازی مدرک دیپلم
    5.  توانایی پرداخت هزینه های کالج

     مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از کالج اسپانیا

    برای شرکت در کالج های اسپانیا، متقاضیان نیازی به ارائه مدارک خاصی نیست و همین امر موجب سهولت در امر اپلای و اخذ پذیرش شده است. متقاضیان با داشتن پاسپورت معتبر با اعتبار بیش از ۶ ماه و مدارک هویتی امکان ثبت نام در این کالج ها را دارا هستند. برخی دیگر از مدارک مورد نیاز عبارت است از: 

    1.  گواهی معاینه پزشکی
    2.  پاسپورت معتبر 
    3.  مدارک هویتی
    4.  رسید پرداخت هزینه دوره
    5.  ارائه توصیه نامه 
    6.  ارائه انگیزه نامه
    7.  ارائه آخرین مدرک تحصیلی

    توجه داشته باشید که برای اخذ ویزا تحصیلی و تحصیل در اسپانیا، متقاضیان باید در قدم اول پذیرش تحصیلی از کالج را دریافت نمایند. 

     انواع دوره های آموزشی در اسپانیا

    دوره های آموزشی در اسپانیا تنوع زیادی دارد. متقاضیان می توانند با توجه به شرایطی که دارا هستند، یکی از کالج ها و دوره های آموزشی زبان را انتخاب نمایند. این دوره ها عموما با توجه به نیاز متقاضیان ارائه شده است.

    دوره های کالج زبان اسپانیا عبارت است از:

    1.  دوره های حضوری 
    2.  دوره های آنلاین 
    3.  دوره های گروهی و خصوصی 
    4.  دوره های فشرده و فوق فشرده 
    5.  دوره های استاندارد
    6.  د‌وره های تابستانی

    متقاضیان می توانند در دوره های کالج زبان کامینو بارسلونا در دوره های فشرده ، آنلاین، پاره وقت و تخصصی شرکت نمایند. همچنین کالج دیگر اسپانیا AIP با ارائه دوره های مکالمه، درک مطلب، گرامر به صورت فشرده و فوق فشرده شرکت نمایند.

    دوره های مبتدی زبان اسپانیایی

    این دوره ها برای متقاضیانی مناسب است که دانش زبان اسپانیایی بسیار پایینی دارند. به همین خاطر معمولا در این دوره های واژگان و گرامر های پایه به متقاضیان آموزش داده می شود. 

     دوره های متوسطه زبان اسپانیایی

    این دوره ها برای دانش آموزانی مناسب است که یک پیش زمینه از زبان اسپانیایی دارند و قصد شان پیشرفت و افزایش آگاهی شان از این زبان است. 

    در این دوره ها متقاضیان می توانند گرامر، واژگان و مهارت های خواندن و نوشتن را تقویت کرده و سطح شان را بالاتر ببرند. 

     دوره های پیشرفته زبان اسپانیایی

    ‌دوره های پیشرفته زبان اسپانیایی نیز مختص به دانش آموزانی است که بر مفاهیم پیشرفته در گرامر، واژگان و نوشتن و خواندن تسلط داشته و می توانند به صورت کامل زبان اسپانیایی را صحبت کنند. 

     دوره های آنلاین زبان اسپانیایی

    اگر شما هم از دسته افرادی هستید که ترجیح می دهد در دوره های آنلاین به جای دوره های حضوری شرکت کند، این دوره ها مخصوص شماست. بسیاری از کالج های اسپانیا با ارائه دوره های زبان به صورت آنلاین، برای دانش آموزان فرصت یادگیری سریع تر را فراهم می کنند. 

     دوره های زبان اسپانیایی برای دبیرستانی ها

    دانش آموزانی که در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل هستند، می توانند با شرکت در دوره های زبان و فرهنگ در اسپانیا، که معادل دوره های کالج است شرکت نمایند. این دوره ها دانش آموزان را برای دوره های AP آماده خواهد کرد.

    دوره های فرهنگ و تمدن در اسپانیا

    از دیگر دوره هایی که دانش آموزان می توانند برای مهاجرت به اسپانیا در این کالج ها شرکت کنند، دوره های فرهنگ و تمدن است. البته این دوره ها ممکن است در برخی از سال ها ارائه شود. در نتیجه دانشجویان باید برای اپلای این مورد را ابتدا بررسی نمایند.

     دوره های زبان مختص به گردشگران و متخصصان

    از دیگر دوره های زبان اسپانیایی که برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و گردشگران اجرا می شود. 

     دوره های تابستانی زبان اسپانیایی

    این دوره ها مختص به افرادی است که قصد دارند، زبان شان را در مدت زمان کوتاهی و تنها برای فصل تابستان تقویت کنند، مناسب است.

    از رایج ترین دوره های زبان اسپانیایی که بیشتر نظر متقاضیان مهاجرت را جلب کرده است، دوره های فشرده و فوق فشرده، بلند مدت ، گروهی و ‌آنلاین می باشد.

     تحصیل زبان اسپانیایی در اسپانیا

    کشور اسپانیا کشوری با مردم خونگرم و مهربان است. این کشور دارای فرهنگ ها و مناطق متنوعی می باشد؛ چرا مه در سال های اخیر تعداد مهاجران به این کشور افزایش پیدا کرده و‌ موجب به وجود آمدن فرهنگ های مختلف در این کشور است. همچنین اسپانیا نیز برای جذب مهاجران جوان دوره های جذابی را برای آنان تهیه دیده است. این دوره های آموزشی که شامل زبان اسپانیایی است، برای دانش آموزان و دانشجویان سراسر جهان ارائه شده است. 

    از آنجایی که زبان اسپانیایی، زبانی شیرین و آسان است، بسیاری از متقاضیان با وجود فرهنگ های غنی و متنوع در این کشور عاشق آرامش و فستیوال های جذاب آن هستند. 

    شنیدن زبان اسپانیایی در این کشور و تمرین مهارت‌ها می‌تواند تأثیر یادگیری زبان را به‌طور قابل توجهی افزایش دهد. اگر شما نیز از متقاضیان تحصیل و شرکت در دوره‌های زبان اسپانیا هستید، می‌توانید ابتدا با دریافت مشاوره تخصصی از مشاوران مجرب مؤسسه ما به‌آسانی اقدام کنید.

     انواع دوره های زبان در اسپانیا

     دوره های آنلاین زبان در اسپانیا 

    دوره های زبان در این کشور به دو صورت گروهی و خصوصی برگزار می شوند. این دو  دوره شرایط مختص به خود را داشته و تنها با گرفتن پذیرش متقاضیان را برای اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا تایید می کنند. 

    نحوه برگزاری کلاس ها و شرایط پرداخت شهریه در هر یک از دوره ها با یک دیگر متفاوت است. یکی از کالج هایی که کلاس های خصوصی و گروهی را برگزار می کند، Entrelenguas می باشد. 

     کلاس های خصوصی کالج   Entrelenguas

    آموزش دوره زبان اسپانیایی به صورت خصوصی در کالج Entrelenguas برگزار شده و و به مدت 10 ساعت است که در 10 جلسه برگزار خواهد شد. 

    هر جلسه خصوصی نزدیک به 60 دقیقه است و متقاضی می تواند در طول 3 ماه از این آموزش بهره ببرد. هزینه شرکت در این دوره نیز با توجه به شرایط کالج تعیین می شود و از 180  یورو به بالا است. 

     کلاس های گروهی کالج  Entrelenguas

    در کلاس های گروهی که معمولا به صورت ماهانه برگزار می شود، با توجه به سطح زبان متقاضی می باشند. در سطح های پایه A1 و A2  و سطح پیشرفته B1 و C1  متقاضیان می توانند در این کلاس ها شرکت کنند. 

    سطح ابتدایی این کلاس ها برای تقویت واژگان و و دستور زبان اسپانیایی می باشد. در سطح های بالاتر نیز متقاضی با تمرین های متعدد آموزش های لازم را از گرامر و واژگان پیشرفته دریافت می کند. 

    این کلاس ها عموما دو روز در هفته برگزار شده و تعداد دانش آموزان آن حداکثر 8 نفر است. این دوره ها به صورت ماهیانه در تمام طول سال برگزار می شود.

    برخی از دوره ها به صورت جدول زیر ارائه شده است: 

    مخصوص بزرگسالانهزینه 
    دوره ترکیبی دروس گروهی و انفرادی۶۰۵ الی ۱۲۱۰ یورو
    دوره فشرده (۲۲ درس در هفته)۲۲۵ الی ۲۰۹۰ یورو
     دوره بلند مدت (۲۲ درس در هفته)۲۱۰۰ الی ۷۲۸۰ یورو
    دوره پاره وقت (۴ درس در هفته)۱۲۸ الی ۷۲۰ یورو
    بهترین کالج های زبان در اسپانیا

     بهترین کالج های زبان اسپانیا 

    کشور اسپانیا دارای 4 کالج برتر است که دانشجویان زیادی را در طول سال پذیرش می کنند. 4 کالج برتر اسپانیا عبارت است از:

     کالج زبان تاندم

    این کالج زبان در سال 1982 تاسیس شده و در شهر مادرید مشغول به فعالیت است. این کالج دوره های مختلفی را برای دانشجویان برگزار می کند که باعث محبوبیت آن نزد دانشجویان بین المللی شده است. دوره های زبان متنوع از جمله دوره زبان اسپانیایی، انگلیسی ، هلندی و… در انواع مختلف فشرده، بلند مدت و تابستانه در این کالج اسپانیا برگزار می شود. 

    مزایای انتخاب این کالج برای دانشجویان بین المللی عبارت است از: 

    1.  بهره مندی از اساتید با تجربه و متخصص در امر آموزش زبان اسپانیایی
    2.  ارائه دوره های مختلف با امکان انتخاب محل اقامت با توجه به نیاز دانشجو
    3.  بهره مندی از آموزش های نوین و جدید در جهت یادگیری بهتر و لذت بخش
    4.  ارائه گواهی معتبر در پایان دوره 
    5.  دارای کلاس های مجهز 
    6.  رعایت الزامات قانونی تعیین شده 

     کالج زبان کامینو بارسلونا

    کالج زبان کامینو یکی دیگر از کالج های محبوب نزد متقاضیان مهاجرت است. این کالج در سال 2006 تاسیس و دارای بهترین  اساتید می باشد. این کالج زبان برای متقاضیانی که مدرک زبان ندارند، مناسب است و می تواند سکوی پرتابی برای یادگیری زبان اسپانیایی به صورت تخصصی باشد. 

    برخی از مزایای تحصیل در این کالج عبارت است از: 

    1.  برگزاری دوره های با کیفیت و تخصصی زبان اسپانیایی با اساتید خبره 
    2.  تمامی اساتید این کالج اصالتا برای اسپانیا بوده و دارای مدارک اسپانیایی خارجی هستند
    3.  ارائه دروس و برنامه های مطالعاتی با روشی مدرن و جذاب
    4.  برنامه ها و خدمات مختلف مثل اردو هایی برای دیدن از مکان های دیدنی 
    5.  امکان استفاده از خوابگاه ها و اقامتگاه های دانشجویی

     کالج زبان AIP

    یکی دیگر از کالج های زبان اسپانیا که در شهر والنسیا واقع شده است، کالج AIP می باشد. این کالج یک آموزشگاه برای آموزش زبان اسپانیایی است. متقاضیان با ثبت نام در این کالج، امکان یادگیری زبان اسپانیایی را همراه با دیدن جاذبه های گردشگری والنسیا سپری می کنند. این شهر باستانی در کنار سواحل مدیترانه واقع شده است.

    آموزشگاه AIP دارای سطوح مختلف زبان اسپانیایی است. و دارای 23 کلاس با ظرفیت 150 نفر می باشد.

    در این آموزشگاه پس از اتمام دوره های زبان می توانید گواهینامه معتبری را دریافت نمایید. علاوه بر این، آموزشگاه AIP عضو فدراسیون ملی مدارس اسپانیایی  FEDELE می باشد. این آموزشگاه دارای امکانات مختلفی مانند تخته های هوشمند، سالن های کامپیوتر مجهز به وای فای و کتابخانه و اتاق های استراحت است. 

     کالج زبان سالامانکا

    دانشگاه سالامانکا نیز یکی دیگر از دانشگاه های برتر در اسپانیا است که در سال 1929 تاسیس شد. این دانشگاه با قدمت چندین ساله یکی از قدیمی ترین دانشگاه های موجود در اسپانیا است. این دانشگاه دوره های زبان اسپانیایی را برای دانشجویان بین المللی با مدرک معتبر ارائه کرده است. 

    از مزایای شرکت در دوره های زبان این دانشگاه عبارت است: 

    1.  برگزاری دوره های زبان اسپانیایی برای همه سطوح 
    2.  برگزاری این دوره ها در تمام طول سال
    3.  پذیرش بیش از 4000 دانشجو در سال گذشته
    4.  برگزاری دوره های دو هفته ای زبان
    5.  ارائه بیمه درمانی و سایر امکانات برای دانشجویان
    6.  اجازه استفاده از خوابگاه های دانشجویی و اقامتگاه های مختص به دانشجو ها 
    7.  دریافت گواهینامه معتبر پس از اتمام  دوره
    8.  اخذ دیپلم زبان در صورت قبولی در آزمون نهایی 
    9.  امکان ثبت نام برای دانش آموزان بالای 17 سال

    نمونه ویزاهای اخذ شده

     هزینه های تحصیل در کالج زبان اسپانیا 

    یکی از مهم ترین دغدغه های متقاضیان مهاجرت، هزینه های زندگی و شهریه کالج می باشد. هزینه کالج های اسپانیا معمولا با توجه به طول دوره و نوع کلاس های آنلاین یا حضوری  محاسبه می شود. از آنجایی که دوره های اسپانیا متنوع است شما باید با توجه به شرایط تان دوره مد نظر خود را انتخاب نمایید. 

    برخی از هزینه های تحصیل در این کالج ها عبارت است از:

    نام کالجهزینهتوضیحات
    کالج زبان تاندم واقع در مادرید (TANDEM)۱۲۸ الی ۹,۱۲۰با توجه به نوع دوره متفاوت می باشد.
    کالج Entrelenguas۱,۱۵۰ 1 هفته آموزش فراگیر به صورت محیطی
    کالج زبان کامینو واقع در بارسلونا (۲۰ درس در هفته) ۲۱۰ الی ۴,۸۶۰نوع کلاس و تعداد هفته‌ بر هزینه کالج تاثیر می گذارد.
    کالج AIP  اسپانیایی ۱۱۰ الی ۱,۲۶۳کلاس‌ها در 1 الی 12 هفته برگزار خواهند شد و هزینه به نوع کلاس و تعداد هفته وابسته است.
    کالج زبان سالامانکا دوره های فشرده: ۴۷۰ الی ۱,۰۶۰  دوره های ترمی: ۱,۵۵۵ الی ۶,۹۶۰  دوره تابستانی: ۶۲۰ الی ۱,۶۰۵مقدار شهریه به تعداد هفته‌ برگزار شده کلاس وابسته است.
    مراحل اپلای کالج های اسپانیا 

    مراحل اپلای کالج های اسپانیا

    از آنجایی که کالج های اسپانیا دارای ددلاین مشخصی هستند، متقاضیان باید قبل از اقدام از زمان اپلای و نحوه آن اطلاع پیدا کنید. 

    مراحل اپلای برای کالج های اسپانیا عبارت است از:

     انتخاب کالج زبان اسپانیایی

    کالج ها در این کشور بسیار متنوع است. به همین خاطر متقاضیان باید ابتدا کالج مد نظرشان را انتخاب نمایند. 

     بررسی وب سایت کالج انتخاب شده

    پس از انتخاب کالج، متقاضی باید وب سایت آن را کامل بررسی نماید و در مورد شرایط و مدارک اطلاع پیدا نماید.

     آماده سازی مدارک لازم 

    در این مرحله متقاضی باید فرم های لازم را پر کرده و مدارک خواسته شده را ترجمه و آماده نماید. این مدارک شامل پاسپورت و مدارک تحصیلی شما می باشد.

     ارسال درخواست پذیرش 

    معمولا وب سایت کالج ها دارای یک پورتال برای ثبت آنلاین درخواست هستند. شما عزیزان می توانید از این طریق درخواست تان را ارسال نمایید.

     پرداخت هزینه درخواست پذیرش 

    معمولا متقاضیان پس از ارسال درخواست پذیرش به دانشگاه باید هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه را پرداخت نمایند. در صورت ریجکتی درخواست نیز این هزینه به آنها بازگردانده می شود. 

     انتظار برای پاسخ به درخواست 

    پس از ارسال درخواست و پرداخت هزینه اپلیکیشن فی، متقاضی باید به مدت ۱ الی ۲ هفته در انتظار پاسخ کالج از طریق ایمیل باشد. 

     پذیرش و یا رد پاسخ نهایی از سمت کالج

    در صورت دریافت پذیرش از سمت کالج، می توانید درخواست های دیگر خود را از سوی کالج های دیگر بررسی نمایید و کالج مد نظرتان را انتخاب کنید. در صورت پذیرش درخواست کالج، شما باید هزینه کالج را پرداخت نمایید. 

     اقدام برای اخذ ویزا 

    متقاضیان پس از دریافت پذیرش از سمت کالج می توانند نسبت به اخذ ویزا به سفارت مراجعه کنند. البته مدارک لازم برای درخواست ویزا باید به صورت کامل آماده باشد.

    موقعیت های مهاجرتی برتر

     محل اقامت دانشجویان بین المللی برای کالج 

    برخی از کالج های اسپانیا به دانشجویان خود اجازه اقامت در خوابگاه و یا اقامتگاه های مد نظرشان را می دهند که هزینه های آن به صورت جداگانه باید توسط دانشجو پرداخت شود. 

    در صورتی هم که کالج دارای خوابگاه اختصاصی نباشد، دانشجویان می توانند از طریق موارد زیر اقدام به رزرو محل اقامت شان نمایند. 

    1.  اجاره آپارتمان اشتراکی
    2.  اجاره آپارتمان های شخصی
    3.  اقامت در محل زندگی خانواده های میزبان
    4.  رزرو هتل 
    5.  اقامتگاه های خصوصی 
    6.  رزرو هاستل ها 
    خدماتهزینهمدت زمان به هفتهسکونت‌گاه انتخابی
    بدون وعده‌ های غذایی۳۴۹ الی ۱۲,۵۵۵ یورو۱ تا ۳۶آپارتمان  (اتاق 1 نفره)
    با وعده غذایی که در کاهش و افزایش هزینه ها تاثیرگذار است۴۲۲ الی ۱۵,۱۸۸ یورو۱ تا ۳۶خانواده‌ های میزبان (اتاق خصوصی 1 نفره)
    وعده غذایی ندارد۳۶۶ الی ۱۳,۱۶۳ یورو۱ تا ۳۶آپارتمان های سوپریور در کالج (اتاق خصوصی 1 نفره کوچک)
    2 وعده غذا۶۱۳ الی ۲۲,۰۷۳ یورو۱ تا ۳۶اقامتگاه در محل کالج (اتاق خصوصی 1 نفره کوچک)

     اقامت پس از اتمام کالج زبان در اسپانیا

    پس از اتمام کالج، دانشجویان به مدت ۱۲ ماه اجازه اقامت در کشور اسپانیا را دارا هستند. در طول مدت اقامت آنها می توانند به دنبال کار و یا دانشگاهی برای تحصیل بگردند و در صورت اخذ پذیرش از دانشگاه و یا گرفتن جاب آفر ویزای خود را تبدیل و یا تمدید کنند. توجه داشته باشید که مدت اقامت شما برای اخذ اقامت دائم اسپانیا بسیار تاثیرگذار است. همچنین در صورت پیدا کردن کار شما باید به مدت 3 الی 5 سال برای اخذ اقامت دائم اقدام نمایید. در صورتی که در حال تحصیل در دانشگاه های این کشور باشید، باید پس از اتمام تحصیلات تان اقدام به پیدا کردن کار نمایید. همچنین با داشتن ویزای شینگن اسپانیا می توانید به سایر کشور های اروپایی نیز سفر کنید.

    دوره زبان در اسپانیا چه مزایایی دارد؟

    مزایای شرکت در دوره های زبان اسپانیا، برای متقاضیان مهاجرت می تواند مزایای بسیار زیادی را دارا باشد. برخی از این مزایا عبارت اند از:

    1. یادگیری زبان دوم
    2. یادگیری زبان اسپانیایی که موجب راهیابی به دانشگاه های این کشور می شود
    3. یادگیزی زبان به پیدا کردن کار در اسپانیا کمک بسزایی می کند
    4. موجب تقویت cv متقاضی جهت پیدا کردن کار و یا دریافت جاب آفر می شود
    5. امکان قبولی در آزمون سراسری اسپانیا افزایش یافته و به دانشجویان فرصت تحصیل در برترین دانشگاه‌های جهان داده می‌شود.
    6. برقراری ارتباط با مردم اسپانیا

    شرکت در کالج های زبان اسپانیا با میرداماد

    شما عزیزان تمامی مطالب در خصوص کالج های زبان اسپانیا را در این مقاله مطالعه کردید و از شرایط پذیرش، هزینه ها، مدارک مورد نیاز و …. آگاهی لازم را پیدا کرده اید. اگر قصد مهاجرت به اسپانیا بدون مدرک زبان و از طریق کالج‌های این کشور را دارید، می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در سایت ما تماس بگیرید. با گرفتن وقت مشاوره و عقد قرارداد، روند مهاجرت شما به‌سادگی و در کمتر از ۶ ماه انجام خواهد شد.

    سوالات متداول

    برای ثبت نام در کالج اسپانیا به مدرک زبان نیاز است؟

    خیر برای شرکت در کالج های زبان در کشور اسپانیا نیاز به مدرک زبان ندارید.

    متوسط هزینه های ثبت نام در کالج های زبان چقدر است؟

    متوسط هزینه های شرکت در این کالج های زبان از 1000 تا 10000 یورو می باشد.

    شرایط سنی برای شرکت در کالج های زبان اسپانیا چقدر است؟

    حداقل سن برای شرکت در کالج 16 و حداکثر سن نیز 35 سال می باشد.

    مقالات مرتبط

    کالج زبان اسپانیا

    کالج زبان اسپانیا

    امروزه یکی از روش های رایج برای مهاجرت بدون مدرک زبان، شرکت در دوره های کالج زبان اسپانیا است. متقاضیان می توانند با شرکت در این کالج ها، به صورت کامل زبان اسپانیایی را بیاموزند و پس از آن به...

    دانشگاه های اسپانیا

    دانشگاه های اسپانیا

    اسپانیا در سال‌های اخیر به مقصد جذابی برای مهاجرت تحصیلی تبدیل شده است که علت آن را می‌توان به دانشگاه‌های معتبر در سطح جهانی، سیستم آموزشی باکیفیت، هزینه‌های پایین تحصیل و زندگی، امکان تحصیل به زبان انگلیسی و اسپانیایی و...

    تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسپانیا

    تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسپانیا

    بسیاری از دانشجویان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی رویای تحصیل در کشورهای اروپایی را دارند. تحصیل پزشکی در اسپانیا به دلیل نیاز به تسلط به زبان اسپانیایی شاید اولویت دانشجویان نباشد اما داشتن مزیت‌های دیگری همچون پایین بودن هزینه‌های تحصیل و...

    ویزای تحصیلی اسپانیا

    ویزای تحصیلی اسپانیا

    اگر قصد تحصیل در اسپانیا و اخذ ویزای تحصیلی این کشور را دارید، کافیست با شماره 07191009294 تماس بگیرید. وکلای مهاجرتی ما با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزای تحصیلی، آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و انجام امور...

    نظرات کاربران